Kako izbrati ustrezen tečaj za digitalni marketing [4 preprosti koraki]

Zanimanja za raznovrstne tečaje za digitalni marketing, je iz leta v leto več. Tečaj za digitalni marketing zanima tako podjetnike, freelancerje kot večja podjetja, ki imajo večje skupine zaposlenih v marketingu.

Posamezni tečaji za digitalni marketing dajejo udeležencem stik z aktualnimi smernicami in znanji, ki jih narekuje nenehen razvoj digitalnega trženja, posamezne digitalne platforme in pristopi ter prakse, ki dejansko pri digitalnem trženju, tudi delujejo. V Sloveniji so v zadnjih letih, zelo popularni tudi online tečaji za digitalni marketing, nekateri od njih so zamišljeni tudi kot svetovanja za marketing.

V nadaljevanju te objave so podani odgovori predvsem na 4 osnovne napotke, če se zanimate za tečaje digitalnega marketinga. To so: kako določite kateri tečaj izbrati, kakšne način podajanja znanj na tečajih vam najbolj ustreza, kako ugotoviti ali boste od tečaja dobili to kar iščete in kako vedeti ali tečaj za digitalni marketing, upravičuje vložena finančna sredstva v tečaj….

Več: 6 najbolj aktualnih individualnih in skupinskih tečajev za digitalni marketing za podjetja in posameznike, najdete na povezavi tečaj digitalnega marketinga.

Najprej določite katera smer digitalnega marketinga vas zanima

Smeri digitalnega marketinga je ogromno. Od spletne optimizacije, vsebinskega marketinga, email marketinga, plačljivega oglaševanja do digitalnega trženja na ostalih medijih, zraven spleta (tv, radio, digitalni panoji, ipd…).

Da bi lažje določili smer digitalnega marketinga, za katerega izbirate ustrezen tečaj, je najbolje, da najprej definirate svoj spletni oz. digitalni projekt, za katerega želite pridobiti znanja iz tečaja. Tako boste tečaj izbrali in znanja, pridobljena na tečaju, vnovčevali, najprej, kar direktno, na vašem izbranem projektu.

Za izbran projekt identificirajte vaše produkte in storitve, razmislite kje, na katerem digitalnem kanalu, se nahaja vaša ciljna publika in nato iščite tečaj za izbran kanal.

Ideje:

  • če npr. prodajate kozmetiko, oblačila in obutev, bo verjetno osnova za vaše digitalno trženje, kakovosten tečaj za trženje na družabnem omrežju Facebook ali Instagram
  • če prodajate dražje produkte in storitve, bo osnova za trženje, tečaj za digitalni marketing, na Googlu (npr. tečaj za Google Ads ali tečaj za SEO optimizacijo)
  • če želite izboljšati prodajo že obstoječih artiklov in iščete primeren tečaj za slednje, potem bo najbrž smiselno iskati kak primeren tečaj za email marketing oz. e poštno trženje

Konkreten primer kako je Pohištvo123.si izbralo kanal za prodajo svojih barskih stolov

Spletna trgovina Pohištvo123.si je za svoj glavni spletni kanal izbrala Google in sicer prodajo njihovih barskih stolov na Googlu, brez oglasov, torej s pomočjo SEO optimizacije. Barski stoli Pohištvo123.si že vrsto let zasedajo prva mesta na prvi strani Googla in glede na uspešnost prodaje barskih stolov, je očitno izbira tega spletnega kanala, bila upravičena. Glede na to, da je danes povpraševanje za barskimi stoli, povem drugačno kot v preteklosti (obstajajo namreč moderni barski stoli, retro bartski stoli, leseni barski stoli, itd…), je samo s to uvrstijo trgovine Pohištvo123.si, na Googlu, mogoče širiti prodajo na vedno več različnih vrsta barskih stolov.

Določite način učenja, ki vam najbolj ustreza

Tečaji za digitalni marketing omogočajo različne oblike posredovanja znanj. Logično je, da vsaka oblika posredovanih znanj, ne ustreza, vsakemu slušatelju. Zato morate zase najti ustrezen tečaj, ki podaja znanja na tak način, da to ustreza vam.

Najbolj pogoste metode posredovanja znanj iz področij digitalnega marketinga, so webinarji, online tečaji za več ljudi hkrati ali individualni tečaji v obliki online mentorstev, kjer se ponavadi tečaj izvaja, konrektno za posameznega naročnika in njegov spletni oz. digitalni projekt.

Način učenja in prejemanja znanj je za vsakega izmed nas drugačen, a izbor tečaja za vaš tip slušatelja/prejemnika znanj, je odvisen tudiod vaših tehničnih zmogljivosti (internetne povezave, kamere, mikrofona, že osvojenih veščin digitalnega komuniciranja, ipd…)

NAMIG:

Ena izmed metod učenja digitalnega marketinga, ki deluje, je tudi, da pozorno opazujete kako digitalno tržijo vaši konkurenti. Če ste npr. v panogi otroških pripomočkov, otroških koles, otroških sedežev za kolo itd, potem opazujte kako digitalni marketing izvaja trgovina Pikapolonica.

Kako vedeti, da boste od želenega tečaja, dobili to kar iščete

Glavno vprašanje, ki si ga postavljajo bodoči tečajniki (za vse vrste tečajev digitalnega marketinga) je najbrž kako vedeti ali bo želen tečaj dal to, kar tečajniki potrebujete.

Čeprav je vnaprej zelo težko napovedovati in predvideti ali bo nek tečaj dejansko izpolnil vaša pričakovanja, so spodaj vseeno postavljeni napotki, z namenom, da vam olajšamo odločitev ali se odločiti za izbran tečaj ali ne:

  • med tečaji izbirajte takšne, kjer avtor tečaja podaja znanja iz svoje prakse in izkušenj. V tem pogledu, ni vedno nujno, da so tečaji, ki jih organizirajo najrazličnejše digitalne agencije, praktične narave, saj govorci kažejo ponavadi primere svojih strank, ne pa lastne projekte. Predavati eno, v praksi izvajati in dejansko od predavanega živeti, pa je, nemalokrat, nekaj povsem drugega.
  • govornikom in strokovnjakom na področju digitalnega marketinga, na potencialno izbranem tečaju, poskušajte slediti na družabnih omrežjih. Tako boste lažje ocenili ali to kar predavajo dejansko tudi sami izvajajo in kak tip človeka so. Vnaprej vam bo jasno ali jim je predavano služba in poklic ali “življenje”. Priporočilo: preverite povezavo, kjer se predstavlja strokovnjak Matija Zajšek
  • o že izvedenih tečajih predavatelja poskušajte pridobiti neodvisna mnenja drugih. Dokopajte se do kontaktnih podatkov nekdanjih udeležencev tečajev in jih povprašajte o tem kako jim je udeležba na tečaju pomagala pri njihovem poslu (in ali odpreavano na tečaju dejansko uporabljajo v svoji vsakdanji praksi)

NAMIG ZA PREVERJANJE STROKOVNJAKA ZA IZVEDBO TEČAJA

Organizatorja tečaja oz. podjetje, ki organizira ali izvaja tečaj, preverite preko njegove bonitetne ocene. Stabilnejša in dlje delujoča podjetja v panogi, ki jo predavajo imajo zagotovo boljšo bonitetno oceno kot nekdo, ki šele začenja v določeni panogi. Bonitetna ocena podjetja se enostavno, z enim klikom, lahko preveri na povezavi ebonitete.si

Kako vedeti ali cena tečaja za digitalni marketing upravičuje nakup

Največkrat je cena tečajev za digitalni marketing povezana in premo sorazmerna s tem kaj dobite. Cenejši tečaji za digitalni marketing in celo brezplačni tečaji za digitalni marketing, ponavadi služijo zgolj kot “teaser” za to, da slušatelji na tečajih, nakupijo še druge produkte (knjige, naročila na programe, itd…), dražji tečaji pa so ponavadi bolj specializirani, globji v tematiko in usmerjeni zgolj na posamezen digitalni kanal.

Če ob promociji nekega tečaja za digitalni marketing, zasledite ceno 100€, zraven pa dobite še knjige in raznovrstne dostope do vsega mogoče, ste skoraj lahko prepričani, da so organizatorji takšnih tečajev usmerjeni v pridobivanje čim večjega števila slušateljev, posredovana znanja pa bodo posledično namenjena široki množici interesentov. Kar lahko pomeni, da na takšnem tečaju slušatelji dobite predvsem osnovna znanja, za podrobnejše informacije pa je ponavadi potrebno kupiti še kak produkt.

Dodatne informacije: