3 NASVETI KAKO IZBOLJŠATI VAŠ BLOG

Delo na blogu, ki je del vsebinskega marketinga, je neskončna pot, katera pa, če je vestno odobrena, vodi do boljše prepoznanosti podjetja in posledično tudi novih strank in kontaktov. Če vaše podjetje že izvaja blog, se verjetno zavedate, da vzame precej časa in še posebej, če ga pravilno SEO optimizirate. Uf! To smo pa že pri prvem nasvetu!

blog

3 NASVETI ZA IZBOLJŠAVO VAŠEGA BLOGA:

Se lotite blogiranja, ampak vaša stran še vedno ne doživela priliv novih obiskovalcev? Preberite si 3 hitre nasvete za izboljšavo, katere s lahkoto naredite že danes. Vaš blog bo takoj postal bolj efektiven in privlačen za nove stranke.

  1. SEO OPTIMIZACIJA

    SEO oz. optimizacija spletnih strani je kompleksna struktura odnosov med “Googlom pa vami” – če jih boste razumeli in upoštevali, vaše bloge bodo letele gor na prve pozicije Googla. Ni nič manj aktualnega kot vsebina na drugi strani Googla. Tam grejo samo tisti, ki niso našli odgovor na svoje vprašanje na prvi strani Googla – in tistih je zelo malo.
    Priporočamo, da predvsem pišete vsebino, KI DEJANSKO NEKOGA ZANIMA. Zveni enostavno? Mogoče! I tak pa poiščete najprej ključno besedo in šele potem pišite blog prav na to ključno besedo. Uporabite jo v naslovu in podnaslovih, ter v metaopisu in url-ju članka. V članek dejte slike in video iz Youtube, polinkejte do vsebine na svoji strani ter izven strani.

blog

  1. POENOTEN CGP

    Naj so vaše slike v celem blogu, ne samo v enem prispevku, usklajene. Imamo na misli “stilovno usklajene”. Pazite, da ni vsaka slika kot od enega drugega fotografa ali ilustratorja. Pomembno je, da zgleda vsaj približno podobno. Kar se tiče barv pa se lahko igrate. Priporočljivo pa je, naj ima vsak blog post enoten barvni stil. Se veda pa mora bit blog pisan s enim ali pa dvema fonti. ni lepo, če je vsak blog v drugi pisavi. Ne zgleda profesionalno!

  2. STRUKTURALIZACIJA

    Pripravite si zasnovo vašega bloga. Vnaprej si zamislite teme in jih dopolnjujte v predvidljivih časovnih intervalih. Teme naj se dopolnjujejo in tako počasi izrišete celostno sliko vašega bloga. Blog poste imejte lepo razdeljene po temah, da se bralcu lažje orientira v vaši vsebini.

    To je to! Tri hitri nasveti za vas in vaše podjetje. Če si želite ogledati primer dobro izvajanega bloga, poglejte si blog podjetja Pro Marketing!