Na kaj biti pozoren pri iskanju specialista za digitalni marketing?

Glede na to, da je digitalni marketing, ena izmed najhitreje rastočih in spreminjajočih se ved, saj praktično iz dneva v dan zajema nove prijeme, kanale in vzvode za učinkovit marketinški in prodajni spletni nastop, smo spodaj pripravili nekaj uporabnih napotkov o tem na kaj biti pozoren, ko izbirate in iščete specialista za digitalni marketing.

Nedvomno je pri iskanju ustreznega specialista za digitalni marketing v ospredju najprej potreba vašega podjetja, ki bi jo naj bodoči specialist za digitalni marketing tudi zadovoljeval. Zato je smotrno, če že pred samim iskanjem strokovnjaka za digitalni marketing, preverite njegove reference (v kolikor speccialista iščete med agencijami za spletni marketing) oz. njegove izkušnje (v kolikor med specialisti iščete freelancerja oz. samostojnega digitalnega marketingaša).

specialist za digitalni marketing
Učinkovitost različnih digitalnih kanalov po DRUGEM letu izvajanja digitalnih aktivnosti.

Obenem se pred samim iskanjem točno vprašajte za katero področje potrebujete specialista za digitalni marketing. Glede na to, da vas utegne bolj zanimati digitalni marketing za Facebook in druga socialna omrežja ali digitalni marketing za oglaševanje na Googlu ali specialist za vsebinski marketing, je dobro vedeti, da že po defaultu, specialist ne more biti nekdo, ki obvlada vse.

Specialist za digitalni marketing, je podobno kot zdravnik, specialist, specializiran za točno določeno  področje spletnega in digitalnega nastopa. V kolikor pa želite celovito oskrbo vašega digitalnega nastopa, pa boste verjetno morali iskati med tistimi ponduniki, ki imajo večje ekipe in znotraj njih, specialiste ter eksperte za posamezna področja.

Vendar bodite tudi pri odločitvi za ekipo v digitalnem marketingu, previdni pri tem, da predhodno preverite, da ekipa resnično ponuja različne storitve na področju digitalnega marketinga in, da ne gre za ekipo, ki dejansko oblada samo eno podorčje (npr. google adwords oglaševanje) – a jih je več, ker pač vodijo oglaševalske kampanje za več svojih strank in naročnikov.

Na podlagi izkušenj,e ne bo narobe, če med specialisti za digitalni marketing, izbirate in iščete takšne, ki tudi sami od področja digitalnega marketinga, za katerega se vi zanimate, živijo, in, da ne gre za nekoga, ki je šele končal študij digitalnega marketinga.

Nedvomno pa je najbrž najpomembnejša lastnostu učinkovitega digitalnega marketinga dejstvo, da se različne veje digitalnega marketinga med seboj prepletajo – zato je izjemno pomembno, da je za vaš spletni nastop predhodno  izdelana strategija digitalnega marketinga. Ki bi jo dober specialist za digitalni marketing moral predložiti pred začetkom sodelovanja z vami.